torsdag 20 september 2012

En pimpad resa till New York!

 


Jag fick ett infall att vara med och tävla om en resa till New York.
I tävlingen Pimp my tårta går de tjugo som har flest "gillamarkeringar" till final där en jury sedan utser de tio som vinner.

I vinstpotten för de som laddar upp bidrag

  • 1:a pris: Resepresentkort för en resa till New York samt 5 000 kr i fickpengar (totalt värde ca 30 000 kr).
  • 2:a pris: Värdecheck 1250 kr på tartdecor.se samt värdecheck 250 kr på Almondytårtor.
  • 3:e pris: Värdecheck 500 kr på tartdecor.se samt värdecheck 250 kr på Almondytårtor.
  • 4-10:e pris: Värdecheck 150 kr på Almondytårtor. 

Inte nog med det så har du som röstar chansen att vinna värdecheck på Almondytårtor.

Tänk att få vinna värdecheck hos tårtdekor. Då skulle jag förmodligen köpa en mönsterkavel för det har jag velat ha sedan jag började göra tårtor!


Jag valde ut några av de tårtor jag gjort.
Just nu ligger de på sidan 45 och 46 bland bidragen. Enklast är att skriva in mitt namn i sökfältet bland bidragen så får ni fram alla. Klicka HÄR för att komma till sidan. Lena Almstedt står det under mina bidrag och de ser ut så här:

För att ge mig din röst trycker du på "gilla" knappen. Vill du vara med och tävla om Almondytårtor så fyller du i formuläret som dyker upp annars trycker du bara bort den på krysset. Tryck sen gärna på "dela" knappen.
Du kan såklart rösta på alla mina bidrag men man kan bara rösta en gång per bidrag.
Jag tackar ödmjukast för din röst och delning!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar