onsdag 23 maj 2012

Solskensdag






Igår var en riktig solskensdag. Jag var ledig. Var halvvägs genom fitnessfighten. Tog mig en vanlig (som numera är ovanlig) frukost. Det var supergott med lite variation. Solen sken hela dagen lång. Jag rensade ogräs ett par timmar! Tränade dock inte. På morgonen hade jag tänkt ge mig ut på en löprunda innan Fredric begav sig till jobbet men jag sov förbi signalerna. På eftermiddagen kände jag mig inge bra så det blev inget då heller. Sen somnade jag ovaggad kl 19 och vaknade kl 6 imorse. Sjuk! Igen! Otäcka dagisbakterier!! Jag har aldrig varit så sjuk som nu när barnen börjat förskolan. Så ingen träning idag heller.

Jag var nära att ta mig lite lakritspuck förut som finns i frysen för att lindra halsen men jag stoppade mig i sista sekund.
Lade istället in en banan i frysen och väntade en stund. Mixade den med kanske 1 dl frysta hallon och ca 50 g kesella och lite vaniljpulver som blev till en glass. Det var supergott!! Testa vét já!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar