måndag 7 maj 2012

Laddad!

Läste ett tips om att Fitness Fightens (klickbar länk) program fanns med i denna tidning. Jag köpte den genast och läste på lite. Sen bestämde jag mig, efter lite pepp, att köra på detta. Det kommer bli tufft men även kul (hoppas jag).



















Jag började med att göra den här snygga peppkalendern och satte upp den på sovrumsspegeln. Visst ser det inte ut som 30 rutor? Det måste väl ändå betyda att de här 30 dagarna snart har svischat förbi?
Sen gick jag igenom kosten och köpte hem allt jag behöver. En till gul detalj till köket i form av citroner blev det bland annat.
 Frukosten mättade riktigt bra och var god.
Riktigt gott med örtsalt.
Efter en timmes träning var det dags för dagens första mellanmål. Keso med honungsmelon! I det här programmet ska man träna en timme varje dag.
Och så har jag hunnit käka lunch också. Den var riktigt smarrig.

Allt jag äter mäts och vägs. Iallafall tills jag har koll på hur stora mängder av vardera det ska vara. Det ska bli spännande att se vilka resultat jag kommer uppnå. Det kommer säkerligen att vara riktigt tufft. heja gärna på mig så jag fixar det här!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar